czwartek, 26 stycznia 2012

Continuation of my previous blog

0

This is the continuation of my previous blog http://yaten-no-kittygirl.blogspot.com/ I've decided to move the blog as I had problems with finding readers-the name and address said nothing about the character of that blog. Not only have I changed the address. I've also decided to concentrate more on the international side of my blog-hence I'll post in English in the first place. And I've given it a more modern look. Moreover, I'll do my best to write more often. I really hope I'll be able to keep this promise :)
To jest kontunuacja mojego poprzedniego bloga http://yaten-no-kittygirl.blogspot.com/ Zdecydowałam się na przeniesienie bloga z powodu problemów ze znalezieniem czytelników-nazwa i adres naprawdę niewiele mówiły o charakterze tamtego bloga. Zmieniłam nie tylko adres, ale też postanowiłam bardziej skoncentrować się na międzynarodowej części mojego bloga-stąd posty w języku angielskim będą na pierwszym miejscu. Oprócz tego trochę go unowocześniłam. Co więcej, postaram się pisać częściej. Mam nadzieję, że uda mi się dotrzymać tej obietnicy :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz