środa, 25 stycznia 2012

Project: Terrarium -THE END-

0

(original post from 2nd August, 2011)
I've finished! All the terrariums are ready! :)
Skończyłam! Wszystkie terraria są już gotowe! :)


Let's start with the general appearance.
Zacznijmy od ogólnego wyglądu.


Starting from the very bottom we have the Laudakia stellio brachydactyla tank.
Zaczynając od samego dołu mamy terrarium Laudakia stellio brachydactyla.


Above it, there's the snake terrarium I finished yesterday. I still have to buy a water dish...and the resident of course. I still don't know what snake to choose, I'll decide later. Today I bought some frozen mice sucklings...and I'm wondering if it's really okay to have a snake. Those tiny little mice look awful and I have real stings of remorse :( Anyway, have a look at the tank:
Nad nim mamy terrarium dla węża, które skończyłam wczoraj. Muszę jeszcze dokupić basenik...I lokatora, rzecz jasna. Nadal nie wiem jakiego węża wybrać, zdecyduję później. Dziś przyszły do mnie mrożone mysie oseski...i zastanawiam się czy to rzeczywiście dobry pomysł. Te malutkie myszki są straszne i mam przez to wyrzuty sumienia :( Dobra, spójrzmy na terrarium:


At the top, there are 7 small tanks for spiders. Beware-the quality of those shots is TERRIBLE! With my camera I can't take any good photos in darkness. 
A na samej górze znajduje się 7 małych terrariów na pająki. Uwaga-zdjęcia są STRASZNEJ jakości! Moim aparatem nie da się zrobić dobrych zdjęć po ciemku.
Aphonopelma seemanni blue
Grammostola pulchra
Nhandu chromatus
Chromatopelma cyaneopubescens
Avicularia Peru purple
Avicularia versicolor
empty (waiting for the spider to grow bigger)

Seen as a whole makes a better impression.
Całość robi trochę lepsze wrażenie.

In order for the residents not to escape, I made paper-clip locks.
Żeby mieszkańcy nie przesunęli sobie szybek, zrobiłam im zameczki ze spinaczy.

Well, I have to immodestly admit that, for a girl, I did very well :p I'm happy about the work. I cost me a lot of effort, but even more joy. Now I can finally have some "rest" and go to climb some mountains :D
Cóż, nieskromnie muszę przyznać, że jak na dziewczynę, to poradziłam sobie świetnie :p Jestem zadowolona z roboty. Kosztowało mnie to wiele wysiłku, a jeszcze więcej przyjemności. Teraz wreszcie mogę pojechać na zasłużony "odpoczynek" w góry, gdzie mam zamiar zdobywać kolejne szczyty :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz