środa, 25 stycznia 2012

Project: Terrarium -DAY 7-

0

(original post from 29th July, 2011)
After a looooong time, I have finally received the parcel with my terraium stuff. Unfortunately, I didn't receive the first one so the seller sent me another one with the same items. The most important thing was to take care of the tropical terrarium in which I keep emerald swifts. After the short period of the presence of my energetic agamas in that tank, it looked pretty bad. I rearranged it a little, took one plant adding another one and now it looks like this:
Po dłuuugim czekaniu, przyszła do mnie paczka z rzeczami do terrarium. Niestety pierwsza do mnie nie doszła i sprzedawca wysłał mi drugą z takimi samymi rzeczami. Najważniejszą sprawą było zajęcie się terrarium tropikalnym, w którym mieszkają legwaniki malachitowe. Po tymczasowym zamieszkiwaniu przez bardzo ruchliwe agamy, nie wyglądało za ciekawie. Trochę poprzestawiałam, zabrałam jedną roślinkę dodając inną i wygląda teraz tak:
I know the photos don't look too clear, but, for the sake of the stressed inhabitants, I had to take them through glass. 
Wiem, że zdjęcia nie są zbyt wyraźne, ale, w trosce o zestresowanych mieszkańców, musiałam je zrobić przez szybę.


Waiting for the parcel, I decorated all the spider tanks. I can't show them now because I still have to install the LEDs, which I will be able to do only after completing the snake terrarium.
Czekając na paczkę, urządziłam wszystkie pajęcze terraria. Na razie nie będę ich prezentować, ponieważ muszę jeszcze podłączyć diody LED, a będę to mogła zrobić dopiero po skończeniu terrarium dla węża.


Speaking of which, I finally stsrted it. At the moment it looks kind of weird, but you'll see the outcome soon :) Today I was playing mostly with fitting foam. I attached a styrofoam shelf and some decorations. I'll begin the sides tomorrow.
A skoro już o nim mowa, to wreszcie się dziś za nie zabrałam. Na razie wygląda dziko, ale zobaczycie jak będzie wyglądać na koniec :) Dziś bawiłam się głównie pianką montażową. Przyczepiłam do niej styropianową półkę i trochę ozdób. Jutro zacznę boczne ścianki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz