środa, 25 stycznia 2012

Beginnings :)

0

(original post from 10th April, 2011)
Hello everyone :) I have lately become interested in blogging. I've started reading some and decided to create my own. I'm interested in lots of things and I'd like my posts to revolve around them. I'm a teacher of English by profession-I work for language schools and teach at college. My biggest love is wildlife kept in terrariums. At the moment I'm a proud owner of 7 lizards and...30 spiders :D I also have a large collection of cacti, which is my second passion :) In my free time I like to draw (but I've been very uncreative lately). I also like console games. I guess I should also mention logic puzzles without which it would be hard for me to live ;) I would like this blog to become a source of knowledge and inspiration. I would be more than happy to share my observations, knowledge and experience. Feel free to read and leave comments :)


Witam wszystkich serdecznie! :) W ostatnim czasie zainteresowały mnie blogi. Zaczęłam czytać kilka i ostatecznie postanowiłam założyć własnego. Interesuję się wieloma rzeczami i to właśnie im chciałabym poświęcić tego bloga. Z zawodu jestem anglistką-pracuję dla szkół językowych oraz wykładam w szkole wyższej. Moją wielką miłością jest terrarystyka (terrArystyka, a nie terrOrystyka ;) ). Na chwilę obecną jestem szczęśliwą posiadaczką siedmiu jaszczurek oraz...30 pająków :D Mam też sporą kolekcję kaktusów, które są moją pasją nr 2 :) W wolnym czasie lubię rysować (choć ostatnio jakoś nic nie mogę wyprodukować). Lubię też gry konsolowe. No, muszę też wspomnieć o zagadkach logicznych, bez których też jakoś trudno mi żyć ;) Chciałabym, żeby ten blog stał się dla Was źródłem wiedzy i inspiracji. Z chęcią podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami, wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam do czytania i komentowania :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz