środa, 25 stycznia 2012

Drawings

0

(original post from 21st April, 2011)
I haven't told you yet that I draw from time to time. I used to draw regularly, but I now I no longer have so much free time. Nevertheless, I'm planning to draw something new in the nearest future. Below you can see some of my older works:
Nie chwaliłam się jeszcze, że zdarza mi się czasem coś narysować. O ile kiedyś rysowałam w miarę regularnie, tak teraz mam na to coraz mniej czasu. Niemniej jednak w ciągu najbliższych dni planuję narysować coś nowego. A tymczasem pokażę kilka starszych prac mojego autorstwa:






The picture on the front page on the right is mine too :) All my works are made by hand. I use Photoshop only to improve the quality of the scan.
Dodam, że rysunek na głównej stronie po prawej stronie też jest mój :) Wszystkie prace tworzę ręcznie. Programów graficznych używam tylko do poprawienia jakości skanu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz