środa, 25 stycznia 2012

Project: Terrarium -DAY 6-

0

(original post from 18th July, 2011)
My agamas are enjoying their new home :)
Moje agamki cieszą się nowym domkiem :)
The terrarium itself looks quite good.
Samo terrarium prezentuje się całkiem ciekawie.



Yeah, but you should be careful when it's the first day of your lizards being inside. I made a grave mistake by leaving my home after letting them in. I left all the light on and when I came back the temperature was above 40 centigrade OoO Fortunately, they didn't mind the temperature, but I really thought they could have boiled  :(
Wszystko fajnie, ale trzeba być bardzo ostrożnym po wpuszczeniu jaszczurek do nowego terrarium. Popełniłam poważny błąd wpuszczając je i po tym wychodząc z domu. Kiedy wróciłam, temperature w terrarium wynosiła ponad 40 stopni OoO Na szczęście agamki nie miały nic przeciwko tej temperaturze, ale naprawdę myślałam, że mogły się tam ugotować :(


The snake terrarium is still waiting. I've already installed the electric stuff.
Wężowe terrarium cały czas czeka w kolejce. Zamontowałam już elektrykę.
I've been waiting for over a week for the decorations without which I can't begin. I really hope they will come tomorrow because I'm really fed up with my room being cluttered with all that terrarium stuff.
Czekam już kolejny tydzień na ozdoby, bez których nie mogę zacząć. Mam nadzieję, że już jutro przyjdą, bo mam już dość pokoju zastawionego sprzętem.


On another note, today I received the new inhabitants of the tropical terrarium which stayed empty after I sold my phelsumas. Meet my Emerald swifts Sceloporus malachiticus.
Z innych wieści, dziś przyjechali nowi mieszkańcy tropikalnego terrarium, które stało puste po felsumkach. Poznajcie moje Legwaniki malachitowe Sceloporus malachiticus.
The one above is a male, below is a female. At the moment their colours aren't too bright because of stress. The female is very calm, but the male is crazy! He's running round the whole tank and is awfuly afraid od people. But it doesn't disturb him to court the female ;p
Ten u góry to samiec, a na dole to samica. W tej chwili ich kolorki nie są za ciekawe ze względu na stres. Samica jest w miarę spokojna, ale samiec to wariat! Biega po całym terrarium i panicznie boi się samego widoku człowieka. Ale nie przeszkadza mu to w zalecaniu się do samicy (szybki jest chłopak, dopiero się poznali ;p ).

0 komentarze:

Prześlij komentarz