piątek, 3 lutego 2012

New ferns

0

My S. malachiticus terrarium looked quite shabby and it was high time I bought some new plants. It was a coincidence that I found some decent ferns in a nearby store. Although the temperature was awfully low (-16 C) I decided to take three. They look pretty alive after the first night and I hope this won't change ;)
Terrarium Legwaników malachitowych wyglądało ostatnio niezbyt ciekawie, więc uznałam, że czas już dokupić jakieś roślinki. Przypadkowo trafiłam na nową dostawę paprotek w pobliskiej Biedronce. Choć temperatura nie sprzyjała takim zakupom (-16 C), postanowiłam, że wezmę trzy. Po nocy wyglądają na całkiem żywe i mam nadzieję, że to się nie zmieni ;)

Sorry for the quality, I guess I will have to buy a tripod, my hands are too shaky. Anyway, the inhabitants don't like their photos taken so they hid as usual. But, the other day, the female jumped out of the tank while I was cleaning it and almost fell pray to my two cats :/ Fortunately, the cats didn't attack her and she managed to hide behind one of the terrariums.
Przepraszam za jakość, chyba będę musiała zainwestować w sratyw, bo mi się ręce za bardzo trzęsą. Jak zwykle mieszkańcy terrarium się schowali, nie lubią jak im się zdjęcia pstryka. Kilka dni temu, podczas sprzątania, samica wyskoczyła mi z terrarium i niewiele brakowało, żeby padła ofiarą moich dwóch kotów :/ Na szczęście koty jej nie zaatakowały i zdążyła schować się za jednym z terrariów. 


It would be a good idea to buy some plants for the Ph. klemmeri tank, too.
Wypadałoby chyba dokupić też jakieś roślinki do terrarium Ph. klemmeri.

0 komentarze:

Prześlij komentarz