sobota, 29 września 2012

Warning! Gross picture oncoming!

0

I have some gross stuff here. Well, the Eresidae sp. female I mentioned last time has just died. But this is something I have never seen before. Her abdomen has grown and turned comleptely white. I don't know if it was hard or soft, I was too disgusted to even try to touch it. I only have this photo left. It doesn't look as awful as it really looked. Being afraid that it might be some sort of disease I got rid of the remains ASAP.
Mam tu coś mało apetycznego. No cóż, samica Eresidae sp. , o której ostatnio wspominałam, właśnie padła. Ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Jej odwłok powiększył się i stał się całkowicie biały. Nawet nie wiem czy to było twarde czy miękkie, byłam zbyt zdegustowana żeby próbować go dotknąć. Mam tylko to zdjęcie. Nie wygląda tak źle jak faktycznie wyglądało. Ponieważ nie wiedziałam czy to nie jest jakaś paskudna choroba, natychmiast wyrzuciłam zawartość pojemnika.

0 komentarze:

Prześlij komentarz