piątek, 16 lipca 2021

My instagram

1

 Hi, guys :) It's been a looong time since I last posted anything here. After a few years of neglecting this blog, I have just had a look at the statistics and, to my surprise, a lot of people still read what I left here. I am not quite certain whether blogging is still a thing in 2021, but I want you to know that I keep taking good care of my plants and animals. Although I stopped posting here, I have an Instagram account where I share photos of my creatures regularly. If you want to be updated about my not so modest animal and plant collection, visit me at https://www.instagram.com/yatenek/ or look for @yatenek on IG. See you there :)

Cześć :) Minęła kupa czasu od kiedy ostatnio coś tu zamieściłam. Po kilku latach zaniedbywania tego bloga rzuciłam okiem na statystyki i, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, nadal sporo ludzi korzysta z wiedzy, którą tu zostawiłam. Wydaje mi się, że do dziś (2021 rok) blogowanie trochę już straciło na popularności, ale chcę żebyście wiedzieli, że nadal hoduję rośliny i zwierzaki. Choć przestałam wrzucać tu posty, mam konto na Instagramie, gdzie regularnie dzielę się zdjęciami moich stworów. Jeśli macie ochotę rzucić czasem okiem na moją niezbyt skromną hodowlę zwierząt i roślin zapraszam na https://www.instagram.com/yatenek/ albo prostu @yatenek bezpośrednio na Instagramie. Do zobaczenia :)


1 komentarze:

Prześlij komentarz